Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Fur: An Imaginary Portrait of Diane Arbus: Όλοι έχουν δικαίωμα στον έρωτα!

Μου είναι λιγάκι δύσκολο να γράψω για ταινιούλα σήμερα, παρακολουθώντας παράλληλα και το 'The Prestige' μιας που και ωραία ταινία είναι και παίζει και ο Bale (αχχ), αλλά ως ανώτερος άνθρωπος που είμαι (λέμε τώρα!), θα προσπαθήσω να καταπολεμήσω το πάθος μου και να αφοσιωθώ στη σημερινή μου πρόταση για εσάς.  Today λοιπόν θα αναφερθώ σε μια πραγματικά και ειλικρινά διαφορετική ιστορία αγάπης, αλλά κυρίως πάθους.  Έχω την αίσθηση απο τις 3-4 φορές που την έχω δει συνολικά, οτι παρά το γεγονός οτι πραγματεύεται την αγάπη, το πάθος είναι αυτό που κυριαρχεί και μάλιστα σε μια πολυ εκλεπτυσμένη του μορφή.


Την είχα δει πολλέσ φορές στο video-club της γειτονιάς μου, αλλά δε μου είχε κάνει ποτέ το κλικ για να την δώ.  Τελικά το κλικ έγινε (για πολύ άκυρο λόγο βέβαια, επειδή είχα πορωθεί με τον Robert Downey Jr., αλλά σημασία έχει οτι έγινε!) και έτσι έκατσα όμορφα όμορφα σπιτάκι μου και την είδα.  Εννοείται πως όταν τελείωσε εγω είχα ήδη πλαντάξει (εννοείται!).  Το είπα σε όσους το πρότινα κατ'ιδίαν και θα το πώ και τώρα: η ταινία αυτή έχει μια σκηνή που πραγματικά την θεωρώ ως μια απο τις πιο καθαρές και απόλυτες σκηνές που μπορεί κάποιος να εκφράσει την αγάπη που νοιώθει για κάοιον άλλο.  Εάν αποφασίσετε να τη δείτε, απλά σας το λέω ότι βρίσκεται προς το τέλος της ταινίας και είναι ειλικρινά μοναδική.
Ως προς την ιστορία τώρα, βλέπουμε κάτι που θα μπορούσε να αποτελεί ενα πραγματικό κομμάτι απο τη ζωή της φωτογράφου Diane Arbus, η οποία θεωρήθηκε μια απο τις μεγαλύτερες καλλιτεχνικές φυσιογωνμίες του 20ου αιώνα στη πραγματικότητα.  Οι φωτογραφίες και τα πορτραίτα της, θεωρήθηκε οτι άλλαξαν τον τρόπο που μέχρι τότε οι φωτογράφοι δούλευαν, καθώς η ίδια επέλεγε πολυ ιδαιίτερα θέματα και ανθρώπους, όπως για παράδειγμα άτομα με δυσπλασίες, νάνους και γενικά όσοι θεωρούνταν 'freaks' και εργάζονταν σε τσίρκο.  Στη ταινία η Nicole Kidman υποδύεται την Arbus, σε μια προ-καλλιτεχνική περίοδο και όταν ακόμα δεν έχει ανακαλύψει το ταλέντο και την αγάπη της για αυτή τη τέχνη.  Η καταπιεσμένη της φύση θα βγεί στην επιφάνεια, όταν στο διαμέρισμα της πολικατοικίας που διαμένει, θα μετακομίσει ένας μυστήριος άντρας που ονομάζεται Lionel και έχει διαρκώς καλυμένο το πρόσωπο και το σώμα του.  Σιγά σιγά η σχέση που θα δημιουργηθεί μεταξύ τους θα σπάσει κάθε ηθικό φραγμό της Diane κια θα αποτελέσει μεγάλο σκάνδαλο για την ευπρεπή, πλούσια και τέλεια κοινωνία στην οποία ζούσε μέχρι τότε.  O Lionel όμως διαισθάνθηκε γρήγορα την πραγματική της ταυτότητα, την απελευθέρωσε και μαζί με αυτή απελευθέρωσε τελικά και τον ίδιο του τον εαυτό....
Είμαι σίγουρη οτι πολλοί θα γελάσετε οταν ξεκινήσει λίγο η ταινία και δείτε τι ακριβώς συμβαίνει κλπ, αλλά θα είναι κρίμα να τη δείτε μόνο και μόνο γι'αυτο.  Εάν δε σας αρέσει, αυτό είναι άλλο, απλά μην είστε προκατειλημένοι απο την αρχή γιατί θα χάσετε μια πολυ καλή ταινία και μια εξίσου καλή ερμηνεία απο τον Robert Downey Jr. (ο οποίος είναι και ο μόνος που θα μπορούσε να ερμηνεύσει αυτό το ρόλο).
Οπότε θα έλεγα να της δώσετε μια ευκαιρία γιατί η αλήθεια είναι οτι τέτοια ιστορία αγάπης σίγουρα δεν έχετε δεί (σίιιιγουρα όμως!).  Αφήστε που υπάρχουν και μερικά πλάνα τελέιως αιθέρια και ονειρικά τα οποία και αυτά όμως βρίσκονται προς το τέλος (χωρίς να σημαίνει οτι θα πρέπει να την πάτε κατευθείαν στο τέλος για να δείτε μόνο αυτά pffff) που την κάνουν ακόμα καλύτερη, ενώ και το δίδυμο Kidman- Junior δένουν τόσο καλά, που ούτε και εγω το περίμενα!.

Ακολουθεί το traileraki, νυχτούλααααα!
http://www.youtube.com/watch?v=0tol8J0W_ew

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου