Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

BLOGOVISION THE MOVIES!! COUNTDOWN...

Η μεγάλη στιγμή έφτασε....ταρα ταραμ ταμ ταμ!!  Here are my movies from 20 to 11:


                                                                                                         20. "Let Me In"
Αν και το original είναι κομματάκι άφταστο, το remake ήταν απρόσμενα καλό, με την απαιτούμενη ατμόσφαιρα και τις απαιτητικές ερμηνείες από τα πιτσιρίκια.  Εξίσσου πολύ μου άρεσε το συγκεκριμένο poster της ταινίας, οπότε της δίνω την 20η θέση, χωρίς δεύτερη σκέψη. 


                                                                                                  19. "Social Network"
Εντάξει συμφωνώ, ο Fincher δεν είναι κανένας τυχαίος και η σκηνοθεσία του ήταν πολύ καλή, ΑΛΛΑ γιατί έγινε τέτοιος πανικός φέτος δεν έχω καταλάβει ακόμα.  Υπερεκτιμημένη την βρήκα, με ενα cast που δε μου έκανε το μπαμ, όμως στη λίστα μου μπαίνει επειδή πίσω από την κάμερα βρίσκεται ο Fincher, τον οποίο θα αγαπώ αιώνια για το "Se7en" και το "Fight Club".  Απλά.


                                                                                             18. "The Ghost Writer"
Είχα διαβάσει πρόσφατα σε μια κριτική οτι ο μοναδικός σύγχρονος 'Χίτσκοκ' είναι ο Πολανσκι και μετά το "Ghost Writer", δεν έχω καμία αμφιβολία.  Η αγωνία, οι διαρκείς εναλλαγές και οι ξαφνικές καταστάσεις που δημιουργούνται, μου προσέφεραν μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς.  Άψογος ο Ewan και εξαιρετική η μουσική, που θύμιζε άνετα τις ταινίες, του αώνιου Χιτσκοκ.


                                                                                               17. "Winter's Bone"
Το είπα και το ξαναλέω.  Η ταινία δε μου προσέφερε σαν story αυτό που ήθελα, κυρίως επειδή στην ουσία μου φάνηκε σαν η πρωταγωνίστρια απλά να τριγυρνούσε εκεί στην περιοχή της ψάχνοντας τον εξαφανισμένο πατέρα και το βρήκα λίγο περιορισμένο σαν εξέλιξη.  Παρόλα αυτά η ερμηνεία της Lawrence αλλά και του Johh Hawkes, με εντυπωσίασαν, ενώ και η τοποθεσία οπού έγινα τα γυρίσματα με συνεπήρε.  Λιγάκι...


                                                                                                  16. "Somewhere"
Παίζει να είμαι και η μοναδική που της άρεσε αυτή η κλασσικά copollική ταινιούλα, αλλά θα βγώ να το φωνάξω: ναι μου άρεσε!  Δε ξέρω τι ακριβώς.  Θες λίγο το story (που δεν ήταν και story ακριβώς), θες η χημεία ανάμεσα σε Dorff-Fanning που νομίζω οτι έδεσε, θες η εξέλιξη της υπόθεσης που μοιάζει με ληθαργικό, καλοκαιρινό μεσημέρι;  Ε όλα αυτά μαζί εμένα μου αρκούσαν...


                                                                                                    15. "Rabbit Hole"
Πέρα από τις καλές ταινίες της χρονιάς, έχει και ένα από τα καλύτερα poster της χρονιάς επίσης.  Το λες και ψιλοβαρύ δράμα, με επίσης ψιλοβαριές, δραματικές ερμηνείες που όμως δένουν γάντι τόσο με την υπόθεση, όσο και μεταξύ τους, καθώς Kidman και Eckhart είναι πάρα πολύ καλοί στους ρόλους τους.  Σαν χαζή έκλαιγα...πάλι.  Nicole, welcome back!


                                                                                                    14. "True Grit"
Φωτογραφία, check.  Χαρακτήρες σε καρικατουρίστικους ρόλους, check.  Κοενίστικο χιουμορ και ωραίες ερμηνείες, check.  O Barry Pepper πιο 'κακός' και άσχημος από ποτέ, check.  Εξαιρετική σκηνοθεσία, check.  Ένα wtf τέλος, check κι αυτό.  What more can i ask for?


                                                                                                  13. "Toy Story 3"
Μα τι καλό που ήταν;  Το είδα με την αδερφή μου τις προάλλες (εκείνη έκλαιγε αυτή τη φορά, οχι εγω!) και μου άρεσε πολύ.  Νομίζω οτι είναι το καλύτερο από τις τρεις toy story ταινίες.  Πόσο θεός ο Ken και πόσο creepy το Big Baby?  Like, like!


                                                                                                    12. "The King's Speech"
Εντάξει ρε συ Colin είσαι θεός, ήλιος καλοκαιρινός και μπράβο σου που τσίμπησες και το Oscaraki, αλλά καλύτερη ταινία;;  Hell no!  Let me arange you an appointement with mr. Cobb.  He knows better...


                                                                                                        11. "The Town"
Δεν είμαι και μεγάλη fan της περιπέτειας, αλλά όταν πρόκειται για τόσο καλογυρισμένες ταινίες, then δεν έχω καλύτερο.  Δε ξέρω και πάλι για ποιον συγκεκριμένο λόγο μου άρεσε τόσο πολύ, but i did anyway.  Οι χαρακτήρες τα έσπαγαν, η πλοκή ήταν γρήγορη, η σκηνοθεσία του Ben ήταν πάρα πολύ καλή και οι σκηνές με τη ληστεία, υποδειγματικές!  Έτσι πρέπει να γίνονται οι ληστείες σήμερα.  11th θέση από εμένα για εσένα Ben, και Jeremy και Jon και....

10-6 tomorrowz!  A day closer to the end : (  Snif....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου