Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Hot Fuzz: Αυτό το δίδυμο είναι για τα σίδερα!

Επειδή τις τελευταίες μέρες σαν να το'χουμε ρίξει και πολύ στο δράμα, είπα να ανεβάσω μια κωμωδιούλα απόψε για να γελάσουμε ρε παιδάκι μου και λίγο (εγω πάντως γέλασα!).  Μέσα στη βδομάδα έχω σκοπό να πάω να δω και το Due Date που έχω ακούσει οτι είναι πολύ καλό, οπότε stay tunned για περισσότερα όταν την δω :).



Η ταινία είναι του 2007 και είναι βρετανικής παραγωγής, όπως και οι περισσότερες κωμωδίες που σαν έχω προτίνει (αν οχι όλες).  Πρωταγωνιστές είναι ο Simon Pegg και ο Nick Frost, οι οποίοι πρωταγωνιστούσαν και στο Shaun of the Dead και σίγουρα όποιος το έχει δει, δε θα τους έχει ξεχάσει!.  Η ταινία είναι μεν κωμωδία, αλλά κυρίως θα την τοποθετούσα στη κατηγορία της μαύρης κωμωδίας, καθώς έχει πολλά στοιχεία από splater και σε ορισμένες φάσεις και κάπως χοντροκομένο χιούμορ.  Στο μεγαλύτερο μέρος της όμως, χαρακτηρίζεται από τη κλασσική βρετανική σκηνοθεσία και 'κουλτούρα' της σύγχρονης εποχής και γι'αυτό αποτελεί μια πολυ καλή επιλογή για όσους θέλουν να γελάσουν....αλλιώς.
Ο Nicholas Angel είναι ένας αστυνομικός που ξέρει να κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, στο βαθμό που καταντάει να γίνει αντικείμενο ζήλειας και φθόνου από τους υπόλοιπους συνεργάτες του.  Προκειμένου λοιπόν να μην φαίνεται ως ο καλύτερος (και ο μόνοα βασικά) και ο πιο άξιος αστυνομικός του τμήματός του, αποφασίζει να αλλάξει και έτσι παίρνει μετάθεση για το αστυνομικό τμήμα, μια μικρής πόλης στο Stanford.  Εκεί θα αποκτήσει και καινούργιο συνάδελφο, τον Danny ο οποίος δεν είναι και τέρας ευφυϊας, αλλά καταφέρνουν να συνεργαστούν και έτσι τα πράγματα κυλλούν ομάλα για ένα διάστημα.  Ξαφνικά όλη αυτή η ήρεμη ατμόσφαιρα θα αλλάξει, όταν δυο ηθοποιοί βρεθούν νεκροί.  Οι δυο αστυνομικοί θα προσπαθήσουν να λύσουν την-απ'ότι φαίνεται δολοφονία- θα βρεθούν όμως προ εκπλήξεως όταν θα ακολουθήσουν και άλλοι μυστήριοι φόνοι στην πόλη.  Τώρα καλούνται να βρούν ποιός βρίσκεται πίσω από τους αποτρόπαιους θανάτους και να τον φέρουν στην δικαιοσύνη.  Βέβαια με αυτούς τους δυο για αστυνομικούς, ποτέ δε ξέρεις πως θα καταλήξει το πράγμα!.
Οι δυο τους σαν δίδυμο ταιριάζουν απόλυτα, καθώς είναι κάτι σαν τον χοντρό και τον λιγνό.  Ο ένας είναι κλασσικά γκαφατζής, αργόσχολος και κομματάκι ηλίθιος, ενώ ο άλλος επαγγελματίας, υπομονετικός και με περισσότερες στροφές στο μυαλό του.  Οπότε απλά ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.  Εννοείται οτι κατά τη διάρκεια της έρευνας για τις δολοφονίες, προκύπτουν ένα σωρό ευτράπελα και φυσικά σε συνδυασμό με τις αντιδράσεις τους, έχουμε την κωμωδία Hot Fuzz η οποία με 8/10 θεωρείται από τις πολύ καλές, τουλάχιστον για τα σημερινά δεδομένα.  Τώρα θα μου πείτε οτι επειδή θεωρείται από κάποιους καλή, δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι κιόλας.  Συμφωνούμε και γι'αυτό απλά εγώ σας δίχνω μια μόνο από τις άπειρες επιλογές που έχετε.  Απλά προσπαθώ να σας δείχνω ταινιούλες που για κάποιον λόγο, διαφορετικό κάθε φορά, μπορεί να προκαλέσουν τη σκέψη σας, το γέλιο, το κλάμα ή και τον τρόμο, αλλά ειδωμένα και μέσα από το προσωπικό μου γούστο.  Φυσικά και δεν είναι δυνατόν να αρέσουν όλες οι ταινίες σε όλους, αλλά ειλικρινά προσπαθώ να κρατάω τουλάχιστον τους περισσότερους ικανοποιημένους με τις επιλογές μου :).
To Ηot Fuzz είναι μια κωμωδία για όσους είναι λίγο...πως να το πω....κάφροι, αλλά με την καλή έννοια!.  Για παράδειγμα εγώ είμαι ανα διαστήματα, περνάω κάτι τέτοιες φάσεις που εκφράζονται από τις ταινίες που βλέπω (κυρίως κωμωδίες και πολύ τρόμο!), μέχρι και τη μουσική που θα ακούω και τον τρόπο που θα περνάω τη μέρα μου.  Έτσι λοιπόν αυτή η ταινία είναι για τις μέρες που αισθάνεστε οτι θέλετε να διασκεδάσετε ρε παιδί μου, χωρίς πολλά πολλά και να αφήσετε την ποιότητα για άλλη μέρα.  Ειδικά σε παρέες αγοριών θεωρώ οτι η ταινία θα κάνει θραύση, σε κορίτσια δεν είμαι και τόσο σίγουρη (αν και έχω βάλει φίλες μου να δούν και ομολογώ οτι τις κατέφερα να τους αρέσουν, hehe).  Γενικά η ώρα θα περάσει πολύ ευχάριστα κυρίως λόγω του απίστευτα τρελού story, και της αποδεδειγμένα επιτυχημένης και πολύ καλής χημείας, που έχουν αυτοί οι δυο Βρετανοί ηθοποιοί.
Δείτε την και βγάλτε και μόνοι σας συμπεράσματα σχετικά με το πόσο αξίζει τελικά ή και πόσο δεν αξίζει στην τελική ;).

http://www.youtube.com/watch?v=o-ar1axTIDY


H TV ΣΗΜΕΡΑ....

ET1: 00:15, After the Wedding.  Πολύ καλό δράμα (μα τι περίεργο!), με κύρια υπόθεση τα παιχνίδια που σου παίζει η ζωή.  Ένας νεαρός άνδρας, ο Γιοργκεν εργάζεται μακριά απο την πατρίδα του, μέχρι τη στιγμή που λαμβάνει μια προσφορά απο έναν Δανό επιχειρηματία, που μπορεί να του αλλάξει τη ζωή.  Ο Γιόργκεν αποφασίσει να πάει στη Δανία και επι τη ευκαιρία να παρευρεθεί και στον γάμο, της κόρης του επιχειρηματία.  Εκεί θα έρθει αντιμέτωπος με το παρελθόν του όταν και θα συνειδητοποιήσει οτι η γυναίκα του επιχειρηματία, είναι η γυναίκα με την οποία ο ίδιος διατηρούσε ερωτικές σχέσεςι 20 χρόνια πριν....

Σας χαιρετώ φίλοι, τα λέμε αύριο! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου