Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

#blogoscars: Α' Ανδρικό




10. Denzel Washington, "Flight"

Πολέτα Γουάσινγκτον: "Ο άντρας μου την έχει δει τώρα τελευταία πολύ τζόβενο.  Που τον χάνεις που τον βρίσκεις, όλο κάτι ασταμάτητα τρένα θα προσπαθεί να σταματήσει, και θα το παίζει φυγάς, τρέχοντας μακριά από τον μουσκουλάτο Ράιαν (οχι τον Γκόσλινγκ που μ' αρέσει, τον άλλον με τη χαζή φάτσα, τον Ρέϊνολντς).  Ακόμα και του Αγίου Βαλεντίνου, με έφερε να δούμε μπάσκετ, τι ξενερουά;  Ευτυχώς που προτάθηκε για Oscar φέτος και παραλίγο να δω λίγη χαρά στο κρεβάτι.  Μα και εσείς, 5 το πρωί η ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων;  Αφού δεν είμαι πρωινός τύπος εγώ.  Τώρα πάλι πότε, δεν ξέρω....".



9. Ralph Fiennes, "Coriolanus"

Άλεξ Κίνγκστον: "Έντάξει μη μας βλέπετε έτσι έτοιμους για την fashion police ένα πράγμα.  Ήταν ακόμα 90s και οι ξανθιές μπροστόφρατζες του Ράλφ, ήταν hot.  Δυστυχώς έχω πάψει να είμαι η κ. Φάϊνς από το 1997, αλλά τι τα θες;  Ότον ο Ραλφ έμαθε οτι θα παίξω στο "E.R", μου είπε με περισπούδαστο, σαιξπηρικό ύφος "to be or not to be?".  Στην αρχή δεν κατάλαβα, αλλά όταν μετά συνέχισε "...with George Clooney?", κατάλαβα οτι ο τρίτος δάχτυλος είχε ήδη μπει ανάμεσά μας.  Η τελευταία φορά που τον είδα, ήταν στην παραπάνω απονομή, όταν μου χάρισε αυτό το υπέροχα χρυσαφίζον κάλυμμα του καναπέ της μάνας του.  Στην αρχή χάρηκα, αλλά όταν είδα την φωτογραφία, κατάλαβα οτι ο Ραλφ είχε πάρει την εκδίκησή του και αυτό θα ήταν το τέλος.  Καλύτερα, τώρα που τον είδα στο "Coriolanus", σαν να σκιάχτηκα λίγο ρε παιδί μου....".



 8. Jean-Louis Trintignant, "Amour"

 Ναντίν Τρεντινιάν: "Ααα για τον Ζαν έχω να πω μόνο τα καλύτερα, ειδικά όταν σκέφτομαι τις ωραίες εποχές, τότε που ζούσαμε παριζιάνικες ρομαντζάδες και ήμασταν νέοι και όλο ζωή.  Ήθελε μπόλικα κότσια από τον Ζαν, να πρωταγωνιστήσει σε μια τόσο απροκάλυπτα πραγματική και διόλου απίθανο να συμβεί, ταινία όπως το "Amour" του Haneke, αν και σαν την δική μας αγάπη δεν θα είναι ποτέ τίποτα.  Από τότε που χωρίσαμε, το έχω ρίξει στην συγγραφή και την παραγωγή, ενώ και τα μερεμετάκια πάνω μου, με βοηθούν να θυμάμαι πάντα τις νύχτες που ο Ζαν μου ψυθίριζε στο αυτί, "ζαντόρ μον αμούρ".  Πίσω από τα μαύρα μου γυαλιά, θυμάμαι και κλαίω...".



7. John Hawkes, "The Sessions"
  
"Έρωτες κι αηδίες!  Ποιος έχει χρόνο για αγάπες και λουλούδια, την στιγμή που χτίζει καριέρα απρόβλεπτη σαν τη δική μου;  Και τον αρχηγό αίρεσης κάνω άμα λάχει, και τον λιγομίλητο θείο (και κερδίζω κι υποψηφιότητα για Oscar, τσσσσ), μη σας πω τον υπερσεξουάλα Mark στο "The Sessions".  Που να την βρω την ώρα για γυναίκες και τέτοια ναούμε;  Είμαι ένα 54χρονο παιδί μόλις, και έχω άπλετο χρόνο μπροστά μου για οικογένειες και ξεσκατίσματα.  Αν με ρωτούσατε πάντως, κάτι σε Helen Hunt δε θα με χάλαγε...Χμμμ...που να'χω βάλει άραγε το τηλέφωνο αυτής της ψυχούλας...".




6. Joaquin Phoenix, "The Master"

"Αυτόν τον καιρό δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο, πέρα από όλες εκείνες τις σαϊεντολογικές παπάτζες που έβαλε στο μυαλό μου ο πραγματικός μου master, Paul Thomas Anderson.  Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να ξαναβρώ γυναίκα που να αντιπροσωπεύει τα νέα μου πιστεύω, μιας που αμφιταλαντεύομαι πια, ανάμεσα σε μια καριέρα πεφωτισμένου ηγέτη, και εγώ με την σειρά μου, και ράπερ τραγουδιστή.  Προς το παρόν βρίσκομαι σε επικοινωνία με την J. Lo, που συνδυάζει δυο σε ένα.  Κάτι πρέπει να ξέρει...".






 5. Daniel Day Lewis, "Lincoln"

Ρεμπέκα Μίλερ: "Ο Ντάνιελ ήταν πάντα αφιερωμένος στους ρόλους του, περισσότερο από ότι είναι σ' εμένα, σε βαθμό που μια φορά τον είχα απειλήσει οτι αν δεν αρχίσει να με προσέχει περισσότερο, θα εμφανιστώ στο κόκκινο χαλί με μαλλί κεφτεδάκι.  Και ξέρετε τι έκανε;  Έβαλε καρό, μουσταρδί κοστούμι και εμφανίστηκε με αυτή την κατάντια.  Όταν τον ρώτησα γιατί το έκανε μου είπε απλά, "μα μωρό μου, προσπαθώ να μπω στο πετσί του Wes Anderson".  Ναι, τέτοια χάλια!  Ας το έβαζε τουλάχιστον φέτος, τιμής ένεκεν... Έκτοτε, έχω σταματήσει να προσπαθώ και πηγαίνω στις απονομές σαν φασιονίστα που είμαι, προτιμώντας το 'στυλ καραγκιόζης' για να σεταριζόμαστε τουλάχιστον εκεί.  Έχω βάλει και σε εφαρμογή ύπουλο σχέδιο.  Γυρνάω από πόρτα σε πόρτα και παρακαλώ τους σκηνοθέτες να τον βάλουν να παίξει τον σύζυγό μου, μπας και δω καμιά άσπρη μέρα, όταν όμως του το είπα, άρχισε πάλι να κυκλοφορεί με κάτι χασαπομάχαιρα μέσα στο σπίτι και να κόβει σπαλομπριζόλες.  Είμαι απελπισμένη....".




4. Bradley Cooper, "Silver Linings Playbook"

Ρενέ Ζελβέγκερ: "Μετά από την καταραμένη συνεργασία του Μπραντούλη μου, με την άλλη την αλόγα την Λόρενς, τα πράγματα έχουν αλλάξει μεταξύ μας.  Εκεί που περίμενα να μου κάνει πρόταση γάμου, και είχα ήδη μπει σε πρόγραμμα για να χάσω 5, 678 γραμμάρια, άκουσα τον Brad να μιλάει με κάποιον στο τηλέφωνο, και να με χαρακτηρίζει "κοκκάλω"!  Εμένα, που τόσες θυσίες έχω κάνει, που παράτησα μια σπουδαία καριέρα, και είμαι όλη μέρα σπίτι για να του μαγειρεύω μπρόκολα και κουνουπίδια που του αρέσουν.  Αλλά οχι, τώρα θα αλλάξω τροπάριο.  Θα βάλω βύζο και θα ανέβω δυο νούμερα σε ποπό, έτσι για να δει οτι υπάρχουμε και εμείς!  Καμία Λόρενς!  Θέλω να είμαι και πάλι η μοναδική τρελή που θα τον ακολουθεί στο τζόκινγκ με σηκωμένα μπατζάκια και ιδρωμένο t-shirt.  Brad, come back to me...".



3. Mads Mikkelsen, "The Hunt"

Χάνε Γιάκομπσεν: "Είπα στον Μαντς οτι θα ήταν πρόκληση να αναλάβει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο "The Hunt", μιας που έχω μπουχτίσει πλέον με τα dvd του Έθνους για το κυνήγι πέρδικας στη νότια Αρκαδία και το ξεντέριασμα της αγριομπεκάτσας της Πελοποννήσου.  Του είχα ετοιμάσει την στολή παραλλαγής και του είχα καθαρίσει την καραμπίνα με λαβή από αγριοκερασιά.  Όταν τελικά ο Μάντς μου είπε περί τίνος πρόκειται η ταινία, δεν χάρηκα."



2. Christoph Waltz, "Django Unchained"

Τζούντιθ Χόλστ: "Μετά το Inglourious Basterds, είχα πει στον Κριστόφ, να μην ξαναπαίξει έναν ρόλο τόσο κακό και απεχθή.  Όταν βέβαια κέρδισε το Oscar, δεν με χάλασε καθόλου και του είπα "do it again hon!".  Αχ ο γλυκός μου, κάθε φορά με ακούει, οπότε αυτή την φορά υποδύθηκε έναν οδοντίατρο....αλλά κατά βάθος κυνηγό κεφαλών!  Κεφάλια πέφτουν, το αίμα ρέει ποτάμι και το δεύτερο Oscar το έχουμε στο τσεπάκι!  Τι συγκίνηση!  Υποθέτω οτι με τον ρόλο του ως Djesus Uncrossed, του χρόνου θα είναι προτεινόμενος για A' Ανδρικού.  Αναμένω...."



1. Matthew McConaughey, "Killer Joe"

Καμίλα 'Αλβεζ: "Έχω πετάξει όλους τους καταλόγους ντελίβερι.  Φοβάμαι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου